juliaaragnarsson

faddergalan

Publicerad 2009-11-30 22:43:40 i Allmänt,

vet inte riktigt var som hände med mig när jag kom in idrottshallen ikväll, men huvudet vägde bly och kroppen likaså. Kämpade dock igenom mig hela träningen men kan inte säg att de kändes särskilt bra. Men var ändå skönt att känna man gjort något vettigt idag. Efter en kall dusch och lite mat kände jag mig mycket bättre iallafall.

har suttit och kollat på faddergalan ett bra tag nu men nyss växlade de till nyheterna, kan inte minnas när jag kollade på det sist så ska faktis försöka snappa upp vad som händer runt om i världen nu för tiden. sedan ska jag ta en liten titt på galan igen, känner att jag inte kan missa när min gamla idol-darin ska uppträda...haha, gud vad jag var kär i honom för några års sen♥


uppdatering: darins uppträde var en riktigt hitt, haha kanske inte ;) nu blir den en snabbkoll på när linda bengtzing besökte sitt fadderbarn sedan är det dags för mig att borsta tänderna och krypa ner i sängen för att sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela